joi, 14 august 2008

427 Shelby Cobra...asa...mai dificila


Da este o replica. Adica nu este un original. O copie. Si inca una buna. Nu m-as cufunda in detalii da' tre' sa-ti spun ca la putere si cuplu sunt identice.

Eram cu Cristi si era toamna...a inceput ca o joaca. Dupa o saptamana caroseria era in atelier si ma uitam la ea in doua feluri. "Felu' intai" era naiv si arogant. Ma asteptam sa fie usor. Imi ziceam hmm trei luni, hai patru. "Felu' doi" era uimit ca un copil care nu-si crede ochilor. Era a doua oara in viata cand vedeam o Cobra si in ciuda faptului ca este una dintre cele mai simple masini din Lume, era complicata. Era o contradictie perpetua, insa statica. Era un depozit plin ochi de piese putine, pe care le stiam, nestiind unde vin fiecare. Era o masina puternica-fragila pe care o stiam necunoscand-o.
A durat 7 luni s-o construim. Eram trei. Aveam seara doua idei si a doua zi 5 idei noi ca pana la pranz sa mai creasca inca trei. De cele mai multe ori insa, in masina nu incapea decat una bucata idee.


A iesit bine. Chiar foarte bine. Nu, nu sunt multumit. Cred ca am lamurit asta. Mama spune ca o sa fiu toata viata nefericit. Nu nefericit, doar nemultumit. A nu se confunda. :-)

Vopseaua a iesit o mica opera de arta. Responsabili: Razvan si Vasile. Prietenii stiu de ce...


Stiu ca nu mai poti. Doare? Te chinuie intrebarea aia? Ahhaaa cat mai rezisti? Hai fie...iti raspund. Nu "i-am dat" deloc tare. Mi-e frica. Cand se deschide a doua camera a carburatorului ma sperii.
Si pana la urma nici n-ai nevoie sa mergi repede. Un prieten bun, care e lup de mare, observa cum Cobra iti ofera senzatii intense la 60 de km/h. Nu e cunoscator, insa e un iubitor . Si asta conteaza.

Nu mai intelegi nimic, nu? Atunci am ajuns unde am vrut. In umila mea parere aroganta, masina asta a fost inteleasa doar de un om: tatal ei. Asa e ea... mai dificila.

Un comentariu:

sorin spunea...

Buna ziua.Imi puteti spune va rog cum se poate inmatricula in Romania un asemena kit?va musltumesc