duminică, 5 aprilie 2009

Tehno Classica Essen 2009 partea I



Am cautat pe 'net inainte de a pleca poze, articole, orice puteam gasi ca sa imi pregatesc mintea pentru “mersul la Essen ”.
Am ajuns la Essen, am platit biletul ( n-am sa intru in vesnica polemica “ de ce ei sunt mai organizati ca noi?” pentru ca istoria ne raspunde cu fiecare ocazie) si am intrat prin intrarea de vest.

Am ramas mut cand am gasit adevaratele “sageti de argint” ale perioadei interbelice (W 125, W 154, W 165) uitandu-se la mine cu fetele inerte si atat de sobre. Monumente de tehnologie, cuceritoare de atatea titluri , astazi se odihnesc mai lustruite ca niciodata sub ochii mei. Poate copil in sinea mea, am lasat eleganta deoparte si cu un gest balcanic, am intins mana peste banda din jurul lor si le-am atins cu un deget. Pe toate! Sac!
Am simtit o privire rece care ma fixa din spate. Apartinea unui Mercedes 500 K Roadster, masina pe care nu cred ca are sens sa incerc sa o descriu. In orice caz, sentimentul pe care il ai cand vezi o astfel de sculptura este de nedescris. L-am atins si pe el cu un deget.

Nu pot sa exprim entuziasmul cu care ochii ti se plimba din stanga in dreapta cand vezi toate masinile clasice din surprizele de la guma "Turbo" si din reviste la cativa cm in “fata fetei”, cum imi place sa spun.

Niciun comentariu: