joi, 14 august 2008

'72 Stingray




...si cand te gandesti ca nu imi placea deloc. Era C3-ul cel mai urat dupa mine...Vroiam sa il cosmetizam putin. Asa cat de cat. Nu mult. George stie discutia. Insa ziua in care o sa fiu multumit de mine si de noi nu si-a vazut rasaritul. Putin aici, putin acolo si asa am ajuns s-o restauram de tot.

Ce-am urat la ea-
Consola centrala, bat-o norocu' s-o bata! George nici nu vrea s-o mai vada. Dupa ce am terminat masina, am citit un articol despre consola... spuneau ca ajungi sa urasti masina din cauza ei! Deh..ne-a trecut si supararea :-)

Ce ne place-
Forma. Corvette-ul asta are forme din cele mai voluptoase intalnite in istorie. Solutiile tehnice. Mirosul de sfarsit de '60 si inceput de '70. Pachetul de chibrituri de sub scaun cu anul "1974" inscriptionat pe el.

Cum merge-
He he... "look za imige"; n-o sa spunem chiar totul nu?

Niciun comentariu: